Need for the development of small business to the economy of the Russian Federation
Perehodko M.N.
TERRA ECONOMICUS, 2012, Vol. 10 (no. 4.2),
TERRA ECONOMICUS, 2012, Vol. 10 (no. 4.2),
p. 100-103
Small business is the reality of economic life, which largely determines the macroeconomic situation in the country and has a significant potential impact on the social picture of the country. Therefore necessary to a clear understanding of the place is small business in the economy and what are its distinctive features.
Keywords: small business; economic growth; taxes
References:
- Власков И.П. Государственная финансовая поддержка малого и среднего бизнеса. М., 2009. № 9. С. 32–35.
- Глисин Ф. Малые предприятия в условиях кризиса // Экономист. 2007. № 23. С. 24.
- Лебедева С.Ю. Регулирование и поддержка малого и среднего предпринимательства в ЕС. 2001. № 1. С. 14–21.
- Лугина Т. Малые предприятия, большая роль. М., 2009. № 3. С. 34–38.
- Паликова А.В. Формы поддержки малого и среднего бизнеса. М., 2008. № 5. С. 12–15.
- Радугина В. Господдержка инвестиций в малый бизнес. М., 2009. № 4. С. 34–40.
- Распоряжение Правительства Российской Федерации от 14.02.2009 № 201-р.
Publisher: Southern Federal University
Founder: Southern Federal University
ISSN: 2073-6606
Founder: Southern Federal University
ISSN: 2073-6606