Marketing management of interaction of trade companies and banks in a system of support service of customers
Kurapov S.S.
Mikhailenko N.A.
Shevchik E.V.
TERRA ECONOMICUS, 2012, Vol. 10 (no. 4.2),
p. 92-96
The article analyzes peculiarities of interaction between trade companies and commercial banks on a basis of formation and development of a POS-crediting system.
Keywords: marketing management; consumer crediting; POS-crediting; credit cards; interaction; point of sale
References:
- Исаев Ю. Экспрессы от Сбера // Банковское обозрение. 2012. № 8 (163). С. 9.
- Исаев Ю. JackPOS для клиента // Банковское обозрение. 2012. №11 (166). С. 17.
- Канаян К., Канаян Р., Канаян А. Проектирование магазинов и торговых центров. М.: Юнион-Стандарт Консалтинг, 2005. С. 97.
- Тозетто Д. Проектирование семейных центров развлечений. Опыт Америки и Европы. Барнаул: Академия развлечений, 2007. С. 29.
- Itami, H. Mobilizing Invisible Assets. Cambridge, Mass.: Harvard University Press, 2008. P. 19–20.
Publisher: Southern Federal University
Founder: Southern Federal University
ISSN: 2073-6606
Founder: Southern Federal University
ISSN: 2073-6606