SFeDu
  • Home
  • Issues
  • 2012
  • No 4.2
  • Marketing management of interaction of trade companies and banks in a system of support service of customers

Marketing management of interaction of trade companies and banks in a system of support service of customers

TERRA ECONOMICUS, , Vol. 10 (no. 4.2),
p. 92-96

The article analyzes peculiarities of interaction between trade companies and commercial banks on a basis of formation and development of a POS-crediting system.


Keywords: marketing management; consumer crediting; POS-crediting; credit cards; interaction; point of sale

References:
  • Исаев Ю. Экспрессы от Сбера // Банковское обозрение. 2012. № 8 (163). С. 9.
  • Исаев Ю. JackPOS для клиента // Банковское обозрение. 2012. №11 (166). С. 17.
  • Канаян К., Канаян Р., Канаян А. Проектирование магазинов и торговых центров. М.: Юнион-Стандарт Консалтинг, 2005. С. 97.
  • Тозетто Д. Проектирование семейных центров развлечений. Опыт Америки и Европы. Барнаул: Академия развлечений, 2007. С. 29.
  • Itami, H. Mobilizing Invisible Assets. Cambridge, Mass.: Harvard University Press, 2008. P. 19–20.
Publisher: Southern Federal University
Founder: Southern Federal University
ISSN: 2073-6606